Cinema-report: Silent Hill


Meni osobno najiščekivaniji film godine pred dobrih se mjesec dana prikazivao u multiplexima, a u moj mali ofucani grad je došao jučer. Iako sam ga gledala prije htjela sam opet, jer ona moja divx verzija je užasno loša, a ne mogu dopustit da SH ne vidim u punom svjetlu. :)
Malo sam promijenila dojmove; i dalje smatram da su čudovišta premalo iskorištena posebno Janitor i medicinke...Atmosfera je dobra. Prijelazi podsjećaju na animacije u igrici što je dobro izvedeno. No to sam sve rekla prije.
Zašto uopće pišem ovaj post?
Jer sam htjela ukazati na sitnicu koju sam sad primijetila, a nisam tokom prvog gledanja.
Dobila sam osjećaj da se redatelj pokušao narugati kršćanstvu u filmu, osjećaj koji je rastao kako je film tekao. Sekta koja spaljuje vještice, sa znakom koji uključuje 4 križa (broj 4 predstavlja jedinstvo u kršćanskoj numerologiji ako se ne varam, a mrs. Dahlia je stalno naglašivala njihovo jedinstvo), izrazita sličnost odjeće tih fanatika i odjeće puritanaca...
Također, pred kraj filma, dok Chris priča sa Guccijem o vrstama pravednosti iza njih u oko upada raspelo. S obzirom da su rijetke stvari u filmu slučajne, ne vjerujem ni da je ova. I činjenica da je "tama" ispala zapravo pozitivna, a ti puritanci negativni u filmu samo dokazuje stav ljudi koji su ga napravili.
Možda malo iskorištavanje SH igre, ali mudro izvedeno...Ta činjenica, da je film možda malo i kritizirao društvo mi ga je podigla na ljestvici i definitivno mi se više svidio nego prvi put.


10.11.2006. u 22:47 | K | 5 | P | # | ^

<< Arhiva >>


< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


Ovaj blog je prvotno nastao kao neka vrsta stranice za Living Dead Dolls.
No, s vremenom sam počela pisat i o horrorima koje oduvijek obožavam, a kako je lakše pisati o filmu nego o figurici to je prevladalo.
Ovdje ćete moći čitati moje kratke osvrte na filmove koje sam nedavno gledala, novije i starije, bez nekakvog poretka.
Od ove godine idem na filmsku radionicu pa malo prikupljam znanja na području snimanja i montiranja, no bez obzira na to, ovi osvrti su samo moja mišljenja, bez stručne terminologije, laički prokomentirano.
Nadam se da ćemo moći diskutirati o filmovima i zajedno pljuvati sve što ne valja :)
Uživajte!


MSN & email:
riot-sadie@hotmail.com

Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Living Dead Dolls
Fan Site
moj "normalni" blog...
HorrorHR
Horror Fan
movieworld
Dragonrage

Dosada sam pisala o...

LUTKE

Sadie
Sin
Eggzorcist
Damien
School time Sadie
Kitty
Posey
Deadbra Ann
Lizzie Borden
Lou Sapphire
Bride Of Valentine

FILMOVI

-American Gothic (1988.)
-American Psycho II:All American Girl
-Amityville Horror
-Children Of The Corn IV: The Gathering (1994.)
-Final Destination
-Gacy
-Gin Gwai (The Eye)
-Gin Gwai 2 (The Eye 2)
-Ginger Snaps
-Hellsing
-House On Haunted Hill
-I'll Always Know What You Did Last Summer (2006.)
-Land Of The Dead (2005.)
-May (2002.)
-Masters of Horror 01: Incident on and Off a mountain road (2005.)
-Masters of Horror 04: Jenifer (2005.)
-Night Of The Demons III: Demon House
-Pumpkinhead (1988.)
-Reeker
-Saw II.
-Se7en (1995.)
-Silent Hill (2006.)
-The Exorcism Of Emily Rose
-The Fog
-The Hills Have Eyes (remake)
-The Rocky Horror Picture Show
-The Texas Chainsaw Massacre: A Family Portrait
-Tim Burton's Corpse Bride
-When A Stranger Calls (2006.)